آ

  • آزمون آگاهی استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]

  • آشکار تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

ا

  • ادب الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]

  • ادبیات فارسی بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]

  • ارتباط استاد-دانشجو الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]

  • استراتژیهای زبان آموزی استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]

  • اقدامات تهدیدکننده چهره الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]

  • اقدامات محافظتی چهره الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]

  • انگلیسی برای اهداف خاص گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]

  • انگلیسی برای اهداف ویژه بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]

ب

  • بدست گرفتن رشته کلام رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]

  • بررسی نیازها بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]

  • برونگرایی تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]

پ

  • پایان نامه بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]

ت

  • تافل اینترنتی استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]

  • تحلیل گفتمان علمی گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]

  • تحمل ابهام تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]

  • تفاوتهای فردی تاثیر جنسیت بر ریز مهارتهای خواندن در میان زبان آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-60]

  • تقویت درونداد تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • تمرین دوره ای استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]

ج

  • جنسیت تاثیر جنسیت بر ریز مهارتهای خواندن در میان زبان آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-60]

  • جهان بینی ها مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]

چ

  • چیرگی در مکالمه رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]

خ

  • خودباوری رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]

د

  • درس دادن بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]

  • درک مطلب بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]

  • درونگرایی تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]

  • دورگه ای گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]

  • دیدگاه بینامتنی گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]

ر

  • روشهای ارزیابی جایگزین بررسی روشهای خودارزیابی، ارزیابی همتایان، و ارزیابی معلم در کلاس مهارت نوشتاری: مقایسه نتایج و ارائه دیدگاهها و نظرات زبان آموزان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 3-26]

ز

  • زبان آموز تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

  • زبان آموزی به کمک رایانه تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]

س

  • سفید پوستی مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]

  • سیاه پوستی مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]

ض

  • ضمنی تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

ع

  • علوم فنی بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]

  • عوامل عاطفی رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]

ف

  • فراکلام بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]

  • فراگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]

  • فلش کارت تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]

  • فناوری آموزشی بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]

ک

  • کمکهای آموزشی بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]

  • کمکهای بصری بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]

گ

  • گفتار رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]

  • گفتمان ادبی مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]

م

  • مهارت نوشتاری بررسی روشهای خودارزیابی، ارزیابی همتایان، و ارزیابی معلم در کلاس مهارت نوشتاری: مقایسه نتایج و ارائه دیدگاهها و نظرات زبان آموزان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 3-26]

  • مهارتهای خواندن تاثیر جنسیت بر ریز مهارتهای خواندن در میان زبان آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-60]

ن

  • نرم افزارفلش کارت تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]

  • نژادپرستی مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]

  • نشانگر های تعاملی بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]

  • نظریه ادب براون و لوینسون الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]

و

  • و ارزیابی یادگیرنده محور بررسی روشهای خودارزیابی، ارزیابی همتایان، و ارزیابی معلم در کلاس مهارت نوشتاری: مقایسه نتایج و ارائه دیدگاهها و نظرات زبان آموزان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 3-26]

  • و استراتژیهای ترکیبی استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]

  • وبرده داری مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]

  • و روش تحقیق ترکیبی بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]

  • وزبان آموزان انگلیسی بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]

  • و علوم انسانی بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]

  • و گرایش به برقراری ارتباط تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]

  • و مکاتبه تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

ه

  • همایند های گرامری تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]

ی

  • یادگیری بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]

  • یادگیری واژگان تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]