ادب
الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]
ادبیات فارسی
بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]
ارتباط استاد-دانشجو
الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]
استراتژیهای زبان آموزی
استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]
اقدامات تهدیدکننده چهره
الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]
اقدامات محافظتی چهره
الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]
انگلیسی برای اهداف خاص
گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]
انگلیسی برای اهداف ویژه
بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]
ب
بدست گرفتن رشته کلام
رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]
بررسی نیازها
بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]
برونگرایی
تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
پ
پایان نامه
بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]
ت
تافل اینترنتی
استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]
تحلیل گفتمان علمی
گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]
تحمل ابهام
تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
تفاوتهای فردی
تاثیر جنسیت بر ریز مهارتهای خواندن در میان زبان آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-60]
تمرین دوره ای
استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]
ج
جنسیت
تاثیر جنسیت بر ریز مهارتهای خواندن در میان زبان آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-60]
جهان بینی ها
مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]
چ
چیرگی در مکالمه
رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]
خ
خودباوری
رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]
د
درس دادن
بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]
درک مطلب
بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]
درونگرایی
تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
دورگه ای
گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]
دیدگاه بینامتنی
گفتمان های علمی دورگه: دیدگاه های بینامتنی و پیآمدهای آن ها در آموزش انگلیسی برای اهداف خاص [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 61-80]
ر
روشهای ارزیابی جایگزین
بررسی روشهای خودارزیابی، ارزیابی همتایان، و ارزیابی معلم در کلاس مهارت نوشتاری: مقایسه نتایج و ارائه دیدگاهها و نظرات زبان آموزان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 3-26]
ز
زبان آموز
تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]
زبان آموزی به کمک رایانه
تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]
س
سفید پوستی
مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]
سیاه پوستی
مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]
فلش کارت
تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]
فناوری آموزشی
بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]
ک
کمکهای آموزشی
بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]
کمکهای بصری
بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]
گ
گفتار
رابطه بین خودباوری و چیرگی در مکالمه در گفتار فراگیران ایرانی زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 55-68]
گفتمان ادبی
مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]
م
مهارت نوشتاری
بررسی روشهای خودارزیابی، ارزیابی همتایان، و ارزیابی معلم در کلاس مهارت نوشتاری: مقایسه نتایج و ارائه دیدگاهها و نظرات زبان آموزان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 3-26]
مهارتهای خواندن
تاثیر جنسیت بر ریز مهارتهای خواندن در میان زبان آموزان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 47-60]
ن
نرم افزارفلش کارت
تأثیر نرم افزار فلش کارت بر فراگیری واژگان انگلیسی دانشجویان ایرانی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 101-111]
نژادپرستی
مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]
نشانگر های تعاملی
بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]
نظریه ادب براون و لوینسون
الگوهای ادب در رابطه استاد- دانشجو: بررسی یک محیط دانشگاهی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 69-87]
و
و ارزیابی یادگیرنده محور
بررسی روشهای خودارزیابی، ارزیابی همتایان، و ارزیابی معلم در کلاس مهارت نوشتاری: مقایسه نتایج و ارائه دیدگاهها و نظرات زبان آموزان [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 3-26]
و استراتژیهای ترکیبی
استراتژیهای زبان آموزی و آزمون آگاهی زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته در آزمون تافل اینترنتی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 91-100]
وبرده داری
مطالعۀ ساخت جهان بینی های نژادپرستانه در "سگ قهوه ای تیره" اثر استفان کرِین بر مبنای تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 15-46]
و روش تحقیق ترکیبی
بررسی نیازهای درک مطلب زبان تخصصی دانشجویان ادبیات فارسی دانشگاه یاسوج [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 89-98]
وزبان آموزان انگلیسی
بررسی تاثیر ابزار کمک آموزشی بصری به یادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 43-54]
و علوم انسانی
بررسی تعاملات فراکلامی در قسمت بحث و نتیجه گیری پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم انسانی و علوم فنی [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 7-14]
و گرایش به برقراری ارتباط
تمایل به برقراری ارتباط و تحمل ابهام زبان آموزان EFL درونگرا و برون گرا [دوره 5، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
و مکاتبه
تاثیر تقویت ضمنی درونداد بر یادگیری همایند های گرامری [دوره 5، شماره 2، 1396، صفحه 81-90]